Nieuwe functies website, Informatie

WTElectric.nl Maakt het Nóg Makkelijker om Contact op te Nemen: Introduceert Klantenservice Tickets

Bij WTElectric.nl staan we altijd klaar om onze klanten te helpen. Klantenservice is een van onze topprioriteiten en we zijn continu op zoek naar manieren om deze ervaring te verbeteren. Daarom introduceren we nu een gloednieuw ticketing-systeem voor klantenservice om het proces van het stellen van vragen en ontvangen van ondersteuning nog efficiënter te maken!

Hoe Werkt Het?

Desktop

Op de desktopversie van onze website is het proces heel eenvoudig. Klik rechtsboven op ‘Klantenservice’ en onder het kopje ‘Contact’ vindt u de nieuwe optie “Maak een Ticket Aan”.

Mobiel

Voor mobiele gebruikers is de procedure net zo simpel. Druk linksboven op de drie streepjes om het menu te openen. Selecteer vervolgens ‘Menu’ en klik op ‘Maak een Ticket Aan’.

In Beta, Uw Feedback is Belangrijk

Houd er rekening mee dat dit systeem nog in de bètafase zit. We zijn aan het evalueren of deze nieuwe feature zorgt voor een betere gebruikerservaring. Daarom zijn we erg geïnteresseerd in uw feedback. Laat ons weten wat u van dit nieuwe systeem vindt!

Alleen Voor Aangemelde Gebruikers

Op dit moment is het aanmaken van een ticket alleen beschikbaar voor gebruikers die een account hebben bij WTElectric.nl. We werken eraan om dit in de toekomst voor alle klanten beschikbaar te maken.

Traditionele Contactmethoden Blijven Beschikbaar

U kunt natuurlijk ook op de gebruikelijke manieren contact met ons opnemen zoals u van ons gewend bent. Of het nu gaat om telefonisch contact, e-mail of sociale media, we zijn er altijd om u te ondersteunen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *