Verzenden & Retourneren

Verzendopties

Welkom bij de verzendpagina van WTElectric.nl! Wij bieden verschillende verzendopties aan, zodat u de keuze heeft om uw bestelling op de manier te ontvangen die het beste bij u past.

Voor leveringen binnen Nederland rekenen wij een kleine bijdrage van €2,99. Voor leveringen naar België vragen wij een bijdrage van €4,99. Deze bijdrage is bedoeld om onze lage prijzen te kunnen behouden en niet in onze productprijzen door te hoeven berekenen.

Wanneer u op een werkdag voor 15:00 uur bestelt, verzenden wij uw pakket nog dezelfde dag. Als uw bestelling eenmaal is verzonden, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een track & trace-code, zodat u uw pakketje kunt volgen.

Als u vragen heeft over uw bestelling of de verzending, kunt u altijd contact met ons opnemen via de contactpagina op onze website. We helpen u graag verder!

1. U heeft uw bestelling geplaatst, deze hebben wij ingepakt en is verzonden!

2. U ontvangt via de e-mail een Track & Trace code van PostNL zodat u uw bestelling kunt volgen.

3. U ontvangt van PostNL meldingen over de weg van uw pakket!

4. U heeft uw pakket ontvangen of kunt uw pakket op een PostNL punt ophalen!

Brievenbuspakket

Op werkdagenvoor 15:00 besteld, de volgende dag in huis!
Brievenbus Nederland €2,99
Kies uw eigen bezorgmoment!
Stel uw zending tot wel 2 weken uit!

Brievenbuspakjes kunnen wij alleen in Nederland aanbieden. Kleine producten worden als pakket naar België verstuurd.

Pakket

Op werkdagen voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis!
Pakket Nederland €2,99
Pakket België €4,99
Kies uw eigen bezorgmoment!
Stel de verzending 2 weken uit!

Pakketpost gaat via PostNL en u ontvangt hiervan een persoonlijke Track&Trace code zodat u uw pakket kunt volgen.

Retourneren

Het retourbeleid van WTElectric is bedoeld om onze klanten een zo soepel mogelijke ervaring te bieden bij het retourneren van hun aankopen. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, bieden wij u graag de mogelijkheid om het artikel binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Om een retour te starten, kunt u deze aanmelden in uw account of contact opnemen met onze klantenservice.  Zorg ervoor dat u de originele verpakking van het product behoudt en dat het artikel in dezelfde staat verkeert als waarin u het hebt ontvangen.

Wanneer wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen wij zo snel mogelijk overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.
Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat de terugbetaling op uw rekening verschijnt, afhankelijk van uw bank.

Let op: sommige producten kunnen niet worden geretourneerd vanwege hygiënische redenen of als het artikel gepersonaliseerd is. Controleer daarom altijd de productpagina of het artikel geretourneerd kan worden voordat u tot aankoop overgaat.

Houd er rekening mee dat kosten voor het verzenden van uw retour voor eigen rekening is.

Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden en zullen er alles aan doen om uw retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Als u vragen heeft over ons retourbeleid, neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen.

Veel gestelde vragen - FAQ

Mijn bestelling is nog niet ontvangen, wat kan ik nu doen?

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet ontvangen is.
Wij willen u vragen om de status van uw persoonlijke Track & Trace code in de gaten te houden.

Houd er rekening mee dat PostNL geen briefjes meer in de bus doet, u kunt dit volgen via de PostNL app of via de website van PostNL.
Mocht uw pakket 3 werkdagen later nog niet ontvangen zijn dan aangegeven neem dan contact met ons op en dan kunnen wij navraag doen waar uw pakket is.

Welke dagen leveren jullie?

Wij verzenden tijdens werkdagen tot en met 15:00.
Bestellingen die dan geplaatst zijn leveren wij af bij PostNL en die leveren normaliter de volgende dag uw pakket af.

Waar leveren jullie?

Wij leveren op adressen in Nederland en België.

Kan ik ook mijn eigen leverdatum kiezen?

Ja, u kunt uw bestelling tot 2 weken vooruitschuiven tijdens het bestelproces.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, er zijn 2 mogelijkheden om uw bestelling af te halen.

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen bij een PostNL punt.

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling of afspraak op te halen bij ons kantoor in ‘s-Hertogenbosch.

Kom je er toch niet uit?

Onze klantenservice staat tijdens werkdagen van 08:30 tot en met 17:00 voor u klaar!

Kom je er toch niet uit?

  • 073-6895564
  • Email: Klantenservice@wtelectric.nl